Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu przypomina, iż 22 marca 2017 r. opublikowano Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 22 lutego 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków obniżania wartości korekt finansowych oraz wydatków poniesionych nieprawidłowo związanych z udzielaniem zamówień. Rozporządzenie obowiązuje od 6 kwietnia 2017 r.

Przedmiotowe zmiany wynikają z konieczności dostosowania dokumentu do nowelizacji Prawa zamówień publicznych, wprowadzonych ustawą z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020), a także uwzględnienia postanowień ustawy z dnia 21 października 2016 r. o umowie koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz. U. poz. 1920).

Należy zauważyć, że zgodnie z § 2 ww. rozporządzenia do nieprawidłowości stwierdzonych w postępowaniach o udzielenie zamówienia prowadzonych zgodnie z warunkami wynikającymi z ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. – Prawo zamówień publicznych wszczętych przed dniem 28 lipca 2016 r. stosuje się przepisy dotychczasowe.
Informacje o publikacji dokumentu